Kupac je obavezan da proveri stanje robe prilikom prijema. Ukoliko je roba oštećena, kupac ima pravo da naručenu robu ne preuzme.
Kupac može ustanoviti da je roba oštećena ili neispravna i u slučaju da je robu već preuzeo. U tom slučaju je kupac dužan da nam se obrati u roku od 24 sata. Mi ćemo kupca uputiti kako dalje teče rešavanje nastalog problema, što uključuje i popunjavanje izjave o reklamaciji i dostavljanje iste zajedno sa robom. Obrazac izjave o reklamaciji kupac dobija sa robom.
Ukoliko kvar, odnosno nesaobraznost nastane na robi u roku od 14 dana od dana prijema, kupac je može vratiti bez obrazloženja.
Saglasno Zakonu o zaštiti potrošača kupac robe ima 14 dana da odustane od ugovora, odnosno vrati robu bez obrazloženja, pri čemu jedini troškovi koje snosi su troškovi vraćanja robe. Roba mora biti vraćena u originalnoj ambalaži.
Uz naručenu robu preko naše internet prodavnice kupac dobija i sledeće dokumente:
- Obrazac za odustanak od ugovora
- Uputstvo za vraćanje robe
- Obrazac za reklamaciju
- Uputstvo za reklamaciju
Povraćaj novca se vrši u dogovoru sa našom ovlašćenom službom po povraćaju robe. Novac Vam može biti uplaćen na lični račun ili dostavljen kurirskom službom na željenu adresu.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, ILIJA PETKOVIĆ PR GPS SVET je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.